”قے ، متلی اور پیٹ درد سب ختم‎“

Qay matlii

پیٹ کے مادوں کا منہ کے ذریعے باہر نکلنے کو قے (الٹی ) کہتے ہیں۔ فوڈ پوائزننگ ، کسی خوراک سے الرجی ، ضرورت سے زیادہ کھالینا اور پیٹ کی کوئی بیماری ہونا ، قے ہونے کی وجوہات ہیں۔ قے انسان کو کچھ ہی گھنٹوں میں نڈھال او ربد تر حالت تک پہنچادیتی ہے جو کہ بہت ہی پریشان کن ہے۔ اس کے زیادہ دیر ہونے سے جسم میں پانی کی کمی بھی ہوجاتی ہے جس سے مریض نڈھال ہو جاتاہے۔ قے کو ختم کرنے کے لیے میں آپ کے لیے زبردست گھریلو نسخہ لے کر آیا ہوں جسکے استعمال سے قے سے فوری نجات ملے گی۔اجزائ۔۔۔ادر ک کا رس : ایک کھانے کاچمچ۔۔پیاز کا رس : ایک کھانے کاچمچ۔۔پانی : ایک کھانے کاچمچ۔۔ترکیب و طریقہ استعمال۔۔ان تمام چیزوں کو کسی چھوٹے برتن میں ڈال کر مکس کرلیں اور اس آمیزے کے پی لیں اور کچھ دیر کے لیے آرام کریں۔

اس کا استعمال ہر تین گھنٹے کے وقفے کے بعد کریں جب تک قے آنا بند نہیں ہو جاتا۔ اس کے استعمال سے پیٹ کا درد ، متلی اور قے آنا بند ہو جائیں گے۔ہمار ا نظام انہضام ایک وقت میں ایک حد تک کاربو ہائیڈ ریٹ اور پروٹینز کو ہضم کر سکتاہے۔ لیکن جب ہم زیادہ کھا لیتے ہیں یا ایسے کا ربوہائیڈ ریٹ اور پرو ٹینز کھا لیتے ہیں جو ہمارا نظام انہضام قبول نہیں کر پاتا جس سے ان کو توڑ پھوڑ کیعمل میں سے نہیں گزار سکتاتو یہ کاربو ہائیڈ ریٹ اور پروٹینز سے واپس نکلنے لگتے ہیں۔

جسے قے یا پھر الٹی کہا جاتاہے۔ ادرک بہت اچھا اینٹی ایمپیٹک ہے جو معدے کے لیے بہت ہی بہترین ہے معدے کی ہر قسم کی بیماری کو ختم کرتاہے اس کے علاوہ نظام انہضام میں توڑ پھوڑ کے عمل کو بہتر کر دیتاہے۔ پیاز ایک اینٹی بیکٹیریل ، اینٹی سیپٹک اور اچھا اینٹی آکسیڈ ینٹ بھی ہے۔ اس کے استعمال سے کسی بیماری کی وجہ سے قے کاباعث بننے والے وائرس اور بیکیڑیا کو ختم کرتااور ان کی وجہ سے ہونے والے نقصان کو بھی صحیح کرتاہے۔

Leave a Comment