”جو لوگ کہتے ہیں دعا قبول نہیں ہوتی ایک سانس میں اللہ کا ایک نام پڑھ لو“

Dua ki qabooliyat

جب سے میں نے یہ اسکالرشپ شروع کیا ہے۔ ہر شخص عزت کی نگاہ سے دیکھتا ہے۔ اور غربت اور سختی گھر سے ختم ہوگئی ہے۔ سامعین! آج ہم بہترین اسکالرشپ کے ساتھ آپ کی خدمت میں حاضر ہیں۔جس کی برکت سے اور اللہ کے فضل و کرم سے ، ہر ایک آپ کو عزت کی نگاہ سے دیکھے گا۔ اور غربت اور سختی گھروں سے ہمیشہ کے لئے ختم ہوجائے گی۔اگر آپ بھی ہر ایک کی نگاہ میں احترام کرنا چاہتے ہیں اور غربت سے نجات چاہتے ہیں تو یہ اسکالرشپ آپ کے لئے بہت تجربہ کار ہے۔آپ کو یہ فعل بھی اللہ کے وجود پر پختہ یقین کے ساتھ کرنا چاہئے۔ آپ کو ہر نماز کے بعد یہ فرض ادا کرنا ہے اور اللہ یا عزیز کو چالیس بار تلاوت کرنا ہوگی۔مجھے ایک بار درود پاک پڑھنا ہے۔ اور اسی طرح ، جب آپ رات کو سونے جاتے ہیں تو ، اللہ یا مہمان کی تلاوت کرتے ہوئے آپ کو سونے کے لئے جانا پڑتا ہے۔کوئی تعداد نہیں ہے۔ یہ عمل چالیس دن تک کرنا ہے۔

انشاء اللہ اس فضل کی برکت سے اور اللہ کے تحفہ سے ، معاشرے کا ہر فرد آپ کا احترام کرے گا۔اگر آپ اپنے لئے دعا کرنے سے پہلے دوسروں کے لئے دعا کرتے ہیں تو انشاء اللہ آپ کی دعا قبول ہوجائے گی۔ صدقہ کرنے سے پہلے کچھ صدقہ کریں۔جب سے میں نے یہ اسکالرشپ شروع کیا ہے۔ ہر شخص عزت کی نگاہ سے دیکھتا ہے۔ اور غربت اور سختی گھر سے ختم ہوگئی ہے۔ سامعین! آج ہم بہترین اسکالرشپ کے ساتھ آپ کی خدمت میں حاضر ہیں۔جس کی برکت سے اور اللہ کے فضل و کرم سے ، ہر ایک آپ کو عزت کی نگاہ سے دیکھے گا۔ اور غربت اور سختی گھروں سے ہمیشہ کے لئے ختم ہوجائے گی۔اگر آپ بھی ہر ایک کی نگاہ میں احترام کرنا چاہتے ہیں اور غربت سے نجات چاہتے ہیں تو یہ اسکالرشپ آپ کے لئے بہت تجربہ کار ہے۔

آپ کو یہ عمل بھی اللہ کے وجود پر پختہ یقین کے ساتھ کرنا چاہئے۔ آپ کو ہر نماز کے بعد یہ فرض ادا کرنا ہے اور اللہ یا عزیز کو چالیس بار تلاوت کرنا ہوگی۔مجھے ایک بار درود پاک پڑھنا ہے۔ اور اسی طرح ، جب آپ رات کو سونے جاتے ہیں تو ، اللہ یا مہمان کی تلاوت کرتے ہوئے آپ کو سونے کے لئے جانا پڑتا ہے۔کوئی تعداد نہیں ہے۔ یہ عمل چالیس دن تک کرنا ہے۔ انشاء اللہ اس فضل کی برکت سے اور اللہ کے تحفہ سے ، معاشرے کا ہر فرد آپ کا احترام کرے گا۔اگر آپ اپنے لئے دعا کرنے سے پہلے دوسروں کے لئے دعا کرتے ہیں تو انشاء اللہ آپ کی دعا قبول ہوجائے گی۔ صدقہ کرنے سے پہلے کچھ صدقہ کریں۔اللہ ہم سب کا حامی وناصر ہو۔آمین

Leave a Comment